Czy to może oznaczać ciążę?

Rozpoczęty przez Marysia71, 11 kwiecień 2017
1 wpis
dołączył: 11 kwi 2017
Pierwsze kroki
Napisany dnia 11 kwiecień 2017, 13:13
Ostatni okres miałam 10go lutego, wtedy zaczęłam brać tabletki antykoncepcyjne Novynette. Okres trwał prawie 4 tygodnie (krwawienie przez rozpoczęcie tabletek jest normalne) Gdy skończyłam brać tabletki i miałam tygodniową przerwę, niestety rozstałam się z partnerem, więc stwierdziłam, że nie będę ich już brać. Po ponad tygodniu wróciliśmy do siebie i kochaliśmy się dużo razy bez zabezpieczenia. Mam parę objawów ciąży, bardzo bolą mnie piersi i mam dziwny, biały śluz inny niż zwykle. Często boli mnie podbrzusze od jakiegoś czasu, a okresu nadal brak. Dodam, że ostatnio dużo razy bolało mnie tylko z prawej strony podbrzusza. Czy mogę być w ciąży?
297 wpisów
dołączył: 25 paź 2016
Pierwsze kroki
Napisany dnia 11 kwiecień 2017, 13:28
wiesz co to mogą być też objawy odstawienia tabletek, więc najlepiej jak pójdziesz do lekarza, albo zrobisz chociaż test ciążowy.
88 wpisów
dołączył: 12 kwi 2017
Pierwsze kroki
Napisany dnia 12 kwiecień 2017, 10:07
Jeśli nie masz okresu ponad 10 dni od wyznaczonej daty to faktycznie zacznij od testu, bo objawy by pasowały, ale po odstawieniu tabletek też można mieć różne objawy, albo przypominające ciąże, albo nawet mieć depresję ;/
216 wpisów
dołączył: 18 paź 2016
Pierwsze kroki
Napisany dnia 12 kwiecień 2017, 12:43
test prawdę Ci powie:)
93 wpisów
dołączył: 07 kwi 2017
Pierwsze kroki
Napisany dnia 12 kwiecień 2017, 13:21
Może być to ciąża, jak również zaburzenia hormonalne od tabletek.
Zrób test :) A najlepiej test + beta

251 wpisów
dołączył: 30 gru 2016
Pierwsze kroki
Napisany dnia 12 kwiecień 2017, 17:22
Cytat:
Może być to ciąża, jak również zaburzenia hormonalne od tabletek.
Zrób test :) A najlepiej test + beta


Tak by było najlepiej, bo tabletki są zdradliwe bardzo po odstawieniu. Znam dziewczynę, która w pierwszym cyklu po odstawieniu zaszła, z nam też takie, które miały nawet gorsze objawy i nic.
103 wpisów
dołączył: 08 mar 2017
Pierwsze kroki
Napisany dnia 21 kwiecień 2017, 16:19
I co zrobiłaś test?
288 wpisów
dołączył: 22 paź 2016
Pierwsze kroki
Napisany dnia 27 kwiecień 2017, 12:56
Jak dla mnie to może być ciąża. Moja koleżanka tak zaszła jak miała przerwę bo zmieniała tabletki.