fryzura na wesele kuzyna

Rozpoczęty przez Wisienka, 07 lipiec 2017
76 wpisów
dołączył: 05 kwi 2017
Pierwsze kroki
Napisany dnia 07 lipiec 2017, 21:28
witam,
w przyszłym miesiącu mam ślub i wesele kuzyna, na które jestem jako gość - nie świadkowa, zaproszona. Umówiłam sobie frzyjera, zeby fajnie wygladać i mam do was pytanie, czy taka fryzura pasuje > jak wam sie podoba?
76 wpisów
dołączył: 05 kwi 2017
Pierwsze kroki
Napisany dnia 07 lipiec 2017, 21:31
podaje link raz jeszcze, bo chyba wczesniej sie nie dodal:( http://www.livingly.com/30+Most-Pinned+Beautiful+Bridal+Updos/articles/0vGc7WHj9eQ/Messy+Braid jestem ciekawa waszych opinii.
348 wpisów
dołączył: 25 paź 2016
Pierwsze kroki
Napisany dnia 08 lipiec 2017, 13:55
Moim zdaniem pasuje. Warkocze są bardzo efektowne i uniwersalne ;)
283 wpisów
dołączył: 16 lis 2016
Pierwsze kroki
Napisany dnia 09 lipiec 2017, 15:04
Mi się podoba, taki warkocz wplatany jest bardzo ładny. Nie taki zwyczajny, ale też bez przesady. Moim zdaniem pasuje.
281 wpisów
dołączył: 09 lis 2016
Pierwsze kroki
Napisany dnia 09 lipiec 2017, 20:03
Ja miałam na wesele ostatnio warkocz korona taki dookoła głowy. Fajnie wygląda i co ważniejsze trzymał się cały czas bez poprawek.
35 wpisów
dołączył: 11 kwi 2016
Pierwsze kroki
Napisany dnia 18 lipiec 2017, 17:21
Jeśli masz włosy długie to teraz faktycznie są modne warkocze Natomiast z włosami takiej długości można zrobić wiele Wejdź na stronę https://www.jeanlouisdavid.pl/artykul/najmodniejsze-po-d-ugie-fryzury-damskie-na-2016-rok_a11342/1 a na pewno wybierzesz sobie jakieś ciekawe uczesanie.Może trochę ekstrawagancji. Polecam
76 wpisów
dołączył: 05 kwi 2017
Pierwsze kroki
Napisany dnia 22 lipiec 2017, 21:34
ja wolę jednak tradycyjne ulozenia, wiec moze faktycznie zostanie ten warkocz:) dzieki za pomoc w podjeciu decyzji.
100 wpisów
dołączył: 27 gru 2015
Pierwsze kroki
Napisany dnia 08 sierpień 2017, 21:32
Mi się podobają takie słoneczne refleksy jak są zrobione - https://www.salonexpert.pl/trend/koloryzacja-dia-richesse-hi-visibility koleżanka w takich ostatnio przyszła na imprezę firmową, super efekt
148 wpisów
dołączył: 07 paź 2016
Pierwsze kroki
Napisany dnia 11 styczeń 2018, 11:56
Myślę, że możesz śmiało rzucić okiem na fryzury ślubne. Dużo różnych inspiracji widziałam na stronie http://www.moj-slub.com/category/fryzury-slubne/. Na pewno Ci się spodobają - pomysłów jest mnóstwo. Jestem pewna, że coś dla siebie wybierzesz.