Drugi trymestr

Wybierz swój tydzień ciąży

19 tydzień ciąży

19-_tydzien-kalendarz-ciazy550

 

Twoje maleństwo potrzebuje coraz więcej miejsca. Aby pomieścić szkraba macica powiększa się, a wspierające ją wiązadła rozciągają powodując tępy ból w dole brzucha (zwykle po jednej stronie). Odczucia bólowe zazwyczaj nasilają się, gdy gwałtownie zmieniasz pozycję lub wstajesz z łóżka.

 

Na Twojej skórze zapewne pojawiły się przebarwienia. Zmiany skórne w ciąży są wynikiem zwiększonego stężenia hormonów. Z pewnością coraz wyraźniejsza stała się kresa ciemna - linia biegnąca od pępka do spojenia łonowego. Być może zauważyłaś u siebie tzw. maskę ciążową - ciemne plamki na czole, nosie i policzkach. Większość zmian skórnych stopniowo znika po porodzie.

 

Dziewiętnasty tydzień ciąży - rozwój dziecka

  • 19. tydzień ciąży przynosi wiele zmian. Zaczątki zębów stałych pojawiają się pod ząbkami mlecznymi Twojego malucha.
  • Jeśli w Twoim brzuchu mieszka chłopiec to w 19. tygodniu ciąży jego jądra są już w pełni ukształtowane i wydzielają testosteron. Wyraźnie widoczna jest już moszna. Jajniki dziewczynki zawierają już prymitywne komórki jajowe.
  • Skóra płodu zaczyna wytwarzać maź płodową. Jej zadaniem jest chronienie delikatnej skóry przed działaniem płynu owodniowego. Większa część mazi zniknie przed urodzeniem dziecka.
  • W 19. tygodniu ciąży Twoje maleństwo ma około 18cm i waży od około 230g.

 

Maluszek codziennie wydala 7-17 ml moczu.

 

 

Ciąża mnoga - dziewiętnasty tydzień ciąży

Struktura gałek ocznych wieloraczków jest już w pełni uformowana. Mimo to maleństwa wciąż mają zamknięte oczy. Tworzą się tęczówki. Źrenice wykształcą się na krótko przed porodem.
Rodzeństwo szaleje szturchając się i przytulając na przemian.

 

Dołącz do klubu mam, które oczekują na swoje maleństwo!
Komentarze
Dodaj komentarz
Ocena:
Sierpień 17, 2017
19 tydzień i moja gwiazda buszuje
Ocena:
Lipiec 20, 2017
19 tydzień bedzie 100% dziewczynka juz rozrabia w brzuszku
Ocena:
Lipiec 8, 2017
Dziś właśnie zaczyna się 19 t.c , termin na 8 grudnia i będzie drugi syn na 80%. Pozdrawiam wszystkie mamy ☺
Ocena:
Lipiec 1, 2017
19 Tydzień ciąży i będzie dziewczynka :)
Ocena:
Czerwiec 5, 2017
19 tc i będzie Filipek waży 300g i około 20cm ma
Ocena:
Maj 25, 2017
19 tydzien i na 90% Mikolaj, drugi Synek :)
Ocena:
Maj 11, 2017
Ja jeszcze nie wiem dowiem sie po prenatalnym badaniu w piatek ale mysle ze dziewczynka bedzie :)
Ocena:
Kwiecień 25, 2017
19tc. u nas będzie dziewczynka. mała Łucja szaleje w brzuszku wszystko jest Dobrze, wyniki wszystkie są Ok. . termin 12 września. pozdrawiamy.
Ocena:
Kwiecień 22, 2017
19tc. Na 90% dziewczynka:)
Ocena:
Kwiecień 22, 2017
Dziewczynka 19 tc :)
Ocena:
Kwiecień 20, 2017
U nas 19tydzień, ciąża bliźniacza. Prawdopodobnie będzie parka, wiec cieszymy sie z mężem podwójnie. Pozdrawiamy mamusie.
Ocena:
Kwiecień 17, 2017
19tc bedzie dziewczynka :-)
Termin na 12 wrzesnia.
Ocena:
Kwiecień 14, 2017
U mnie również 19 tc. Niestety niewiem czy będzie chłopczyk czy dziewczynka bo moje dzieciątko jest chyba troszkę wstydliwe
Ocena:
Kwiecień 12, 2017
19 tydz. Termin porodu na 03 września. Od 13 tyg wiemy, że będzie córeczka ;)
Ocena:
Kwiecień 7, 2017
Jestem w 19 tyg. ciąży, będzie chłopak Aleksander 11.04 idę na uzg ciekawe czy Aleksander nie zrobi mi figla i będzie Aleksandrą ;)
Ocena:
Marzec 31, 2017
Jestem w 19 tygodniu bedzie synek Fabianek termin na 24.08
Ocena:
Marzec 29, 2017
Ja jestem w 18 tygodniu I 5 dniu termin mam na 18 /08/2017 I bardzo bardzo zdrowa dziewczynka yuppii
Ocena:
Marzec 29, 2017
U mnie 19 tydz.Termin 25.08 usg za dwa tyg.bedzie wiadomo czy córka czy synek
Ocena:
Marzec 28, 2017
Termin na 2.09.2017. Od 14 tygodnia wiadomo, że będzie synuś. :) Obecnie mamy 18 tydzien. Pozdrowienia dla przyszłych mam no oczywiście dla tatusiów także. :)
Ocena:
Marzec 27, 2017
U nas termin też na 24 sierpnia.Nie wiadomo czy chłopczyk, czy dziewczynka...to maleństwo jest dopiero wstydliwe
Ocena:
Marzec 27, 2017
Termin- 24.08.2017 będą bliźnięta, jedno na 100% chłopiec , drugie wstydliwe więc może będzie dziewczynka??!! Zobaczymy... Oby zdrowe i jak najdłużej w brzuszku :)
Ocena:
Marzec 23, 2017
Termin na 18.08.2017 będzie chłopak !
Ocena:
Marzec 23, 2017
Termin 19.08.2017 moje piąte dziecko mam już trzy córki i syna ciekawa jestem co teraz przyjdzie na świat :-)
Ocena:
Luty 19, 2017
Termin 16.07.2017 na 99,9% będzie synek.
Ocena:
Luty 14, 2017
Jestem koncowka 4miesiaca ale dzidzia uparta nie chciala sie pokazac ale lekarz powiedzial ze 50na50 ze dziewczynka ;))))
Ocena:
Luty 5, 2017
Termin 10.07.2017 po ciężkich trudach udało się sprawdzić .. będzie wymarzona dziewczynka
Ocena:
Luty 4, 2017
30 czerwca, synuś
Ocena:
Luty 3, 2017
29 czerwiec :) synek już od 12 tygodnia wiemy :) że to Wojtuś
Ocena:
Luty 2, 2017
07.07.2017 mam już córkę liczę na syna płeć poznam za dwa tygodnie
Ocena:
Styczeń 31, 2017
3 lipca :) córcia
Ocena:
Styczeń 31, 2017
Termin: 30 Czerwiec :)
Ocena:
Styczeń 29, 2017
Termin 26.06.
Ocena:
Styczeń 28, 2017
Termin 5 lipiec 2017
Ocena:
Styczeń 27, 2017
22 czerwiec 2017 <3
Ocena:
Styczeń 27, 2017
23czerwiec ❤️
Ocena:
Styczeń 26, 2017
Termin 25 czerwiec:)
Ocena:
Styczeń 25, 2017
Termin na 20 czerwca
Ocena:
Styczeń 24, 2017
Dwóch chłopców, trzecia ciąża - dziewczynka:) 19tc
Ocena:
Styczeń 23, 2017
trzecie dziecko,mamy już 2 dziewczynki termin na 17 czerwca.Pozdrawiam wszystkie mamusie :)
Ocena:
Styczeń 21, 2017
22 czerwca2017 pozdrawiam :)
Ocena:
Styczeń 19, 2017
19tYdz 2dni, termin 15czerwca. Synuś pierworodny ❤
Ocena:
Styczeń 19, 2017
14 czerwiec
Ocena:
Styczeń 19, 2017
18 tydzień i 6 dni :)
Termin na 14 czerwca :D
Ocena:
Styczeń 18, 2017
19 tydzień, termin na 14 czerwiec. Serdeczne Pozdrowienia dla wszystkich mam
Ocena:
Styczeń 17, 2017
19 czerwca 2017☺ pozdrawiam przyszłe mamusie
Ocena:
Styczeń 16, 2017
14 czerwca 2017
Ocena:
Styczeń 14, 2017
19 tydzień, termin 10 czerwca 2017 :)
Ocena:
Styczeń 14, 2017
Termin na 14 czerwca ❤
Ocena:
Styczeń 12, 2017
19 tydzień termin na 15 czerwca :))
Ocena:
Styczeń 10, 2017
18 tydzien i 5 dni termin na 15 czerwca
Ocena:
Styczeń 9, 2017
19 tydzień i termin na 7 czerwca
Ocena:
Styczeń 8, 2017
U nas 19tydzien ,termin 2 czerwiec
Ocena:
Styczeń 5, 2017
Witam mamusie. Wchodzimy w 19 tydz będzie synuś ;) termin na 6 czerwca <3
Ocena:
Styczeń 4, 2017
19 tc i 1 dzień, termin 2.06
Ocena:
Styczeń 3, 2017
19 tydzien ❤ termin - 6 czerwca
Ocena:
Styczeń 2, 2017
19 tydzien . Termin 25 Maj !
Ocena:
Styczeń 1, 2017
19 tydzien :D termin 27 maj :))
Ocena:
Styczeń 1, 2017
19 tydzien :D termin 27 maj :))
Ocena:
Grudzień 29, 2016
19 tc. :D termin 24 maj :)
Ocena:
Grudzień 27, 2016
19 tydzien synek Tymek.termin 23maj
Ocena:
Grudzień 21, 2016
19 tc, termin na 22 maja
Ocena:
Grudzień 19, 2016
19 tydzien termin na 18maja
Ocena:
Grudzień 15, 2016
19 tydzień
Ocena:
Grudzień 15, 2016
Synuś Franuś termin na 13 maja :) ale chyba bedzie szybciej z nami :) nie moge sie juz doczekać :)
Ocena:
Grudzień 12, 2016
Zaczął się 19 tydz termin na 14 maj będzie drugi chłopiec
Ocena:
Grudzień 12, 2016
Hej ja właśnie kończę 19 Tc jutro mam wizytę mam nadzieję że się dowiem co tam noszę
Ocena:
Grudzień 11, 2016
Ja weslam w 19 tydzień. :) . Termin na 6 Maj. Ta tydzień z Me ze idziemy na usg żeby dowiedzieć co bedziemy miec już nie możemy się doczekać. Pozdrawiam wszystkie szczęśliwe mamusie ;)
Ocena:
Grudzień 7, 2016
19tc - 1Maj dzewczynka :)
Ocena:
Grudzień 5, 2016
19 tc - 1 Maj:) dziewczynka
Ocena:
Grudzień 4, 2016
19 tydzień termin 2 Maj dziewczynka będzie ;)
Ocena:
Październik 7, 2016
U nas też 19tc termin na 28.02
płeć maluszka jeszcze nie znana mam nadzieję że na kolejnej wizycie się dowiemy ❤
Ocena:
Wrzesień 29, 2016
19 tc ;) Termin na 25 luty ;)
Ocena:
Wrzesień 28, 2016
Witam:) 19 tc i termin 28 luty. Prawdopodobnie księżniczka :*
Ocena:
Wrzesień 28, 2016
19 tydzien
Termin 21.02 najprawdopodobniej parka :))
Ocena:
Wrzesień 27, 2016
Witam wszystkie przyszłe mamy :-) u nas właśnie 19 tc. Termin mamy na 25.02, na razie ma być dziewczynka, ale mąż jeszcze łudzi się, że "coś jej wyrośnie" xD
Ocena:
Wrzesień 25, 2016
Ja również mam termin na 28 luty. Podobno chłopczyk ☺
Ocena:
Wrzesień 24, 2016
U mnie chłopak. .19 tydzień termin na 28 luty 2017.pozdrawiam
Ocena:
Wrzesień 23, 2016
Cześć mamuśki :) u mnie ponoć chłopiec, termin na 23 luty 2017 :)
Ocena:
Wrzesień 21, 2016
Termin omolo 16 luty 2017 chlopiec- Jan. Powodzenia mamudie
Ocena:
Wrzesień 19, 2016
hej mamusie ja mam termin na 17.02.2017 umnie druga dziewczynka pozdrawiam ;-)
Ocena:
Wrzesień 16, 2016
23 luty prawdopodobnje dziewczyneczka i bedzie w domku parka:)))
Ocena:
Wrzesień 16, 2016
Witam ja mam termin na 17 lutego. Będzie drugi syn . Umię jeszcze nie wybrane. Buziaki dla przyszłych mam:)
Ocena:
Wrzesień 15, 2016
Termin 13.02. prawdopodobnie chłopiec
Ocena:
Wrzesień 14, 2016
Termin 11.02. Jeszcze nie wiemy jaka płeć :)
Ocena:
Wrzesień 14, 2016
12. 02. 2017- prawdopodobnie Tosia :)
Ocena:
Wrzesień 13, 2016
Termin 14.02.17 będzie chłopiec:)
Ocena:
Wrzesień 12, 2016
I ja mam termin na 9.02
Ocena:
Wrzesień 11, 2016
06.02 termin :))
Ocena:
Wrzesień 9, 2016
Ja też mam termin na 09.02.17 :-)
Ocena:
Wrzesień 8, 2016
Ja mam termin na 9.02;)
Ocena:
Sierpień 30, 2016
A ja mam twemin na 26.01.2017 :)
Ocena:
Sierpień 27, 2016
Dorota ja też mam termin na 27.01.2017:)
Ocena:
Sierpień 26, 2016
Marlena A ja zaś mam termin na 27.01.2017.
Ocena:
Sierpień 25, 2016
Ja termin 28.01.2017
Ocena:
Sierpień 23, 2016
01.01.2017
Ocena:
Sierpień 22, 2016
Ja zaczynam 19tydz. Na ost usg okazało skecze będzie synek- nasze pierwsze dzieciątko
Ocena:
Sierpień 18, 2016
19 tydzień w pełni.:) po ostatniej wizycie dowiedziałam się ze bedzie córeczka, jestem prze szczęśliwa bo mamy już 7 letniego syna. Wszystkim przyszłym mamom życzę wytrwałości i szczęśliwego rozwiązania.:)
Ocena:
Sierpień 18, 2016
Witam
Zaczęłam 19tydzień termin mam na 16.01
Od kilku dni mam straszny ból kręgosłupa odc lędźwiowy macie jakieś sposoby?
Ocena:
Sierpień 17, 2016
Hej Mamuśki :) właśnie dziś zaczął mi się 19 tydzien, podobno ma być dziewczynka, ale 6 września wybieram się na usg 3D i mam nadzieję, że będzie już wiadomo, bo już dłużej nie mogę się powstrzymywać od zakupów różowych ciuszków hehe :) a termin mamy na 20 stycznia :) Wszyskim mamom życzę szczęśliwego rozwiązania i pozdrawiam :)
Ocena:
Sierpień 16, 2016
ja mam termin na 9.01. to moje trzecie dziecko mam juz Madzie 4l. i Lucjanka 2l. teraz chce poczekac z płcią dziecka do porodu mam nadzieje ze wytrzymam bo niedlugo mam kolejne badanie usg. pozdrawiam
Ocena:
Sierpień 15, 2016
Ja za 2 dni zaczynam 19 tydzien . Prawdopodobnie bedzie to synek . -czwarty !!!!!!!!!!! Termin 21.01 :-)
Ocena:
Sierpień 9, 2016
Witam ja mam termin na 5 stycznia .Dziś byłam u lekarza;D
Ocena:
Sierpień 8, 2016
A ja na 6.01. Znasz płeć?
Ocena:
Sierpień 8, 2016
my termin mamy a 08.01 :)
Ocena:
Sierpień 6, 2016
Witam mamuśki ;)
Zaczynam 19 tydzień ufff
A termin nie potwierdzony ( ok 3. Stycznia) lub wcześniej :)
Pozdrawiam i szczęśliwego rozwiązania
Ocena:
Sierpień 6, 2016
Hej, wczoraj byłam na badaniu prenatalnym. Tydzień 19 termin, termin 28-29grudzień. Chłopczyk ma już 20cm i waży 280. To chyba dość dużo
Ocena:
Sierpień 5, 2016
Dzień dobry Mamom :) a u nas termin na 1 stycznia ;). Mamy już synka 5l a teraz czekamy na USG i się okaże jakiej płci dzidziuś. Pozdrawiam.
Ocena:
Sierpień 2, 2016
Hej. Ja również 19 tydzień. Termim mam na 26 grudnia. Drugi nie oficjalny na 19. Za tydzień usg to się okaże jaka płeć maluszka. Pozdrawiam wszystkie przyszłe mamuśki :-)
Ocena:
Lipiec 29, 2016
hej ja zaczynam 18 tc. mam juz syna ma 13 lat . to moja druga ciaza . dzieciatko czuje juz od polowy 16 tc. plci jeszcze nieznam. a termin mam na 06 . 01 . 2017.
Ocena:
Lipiec 29, 2016
Beatko ja rowniez jak ty ba 30tego :)
Ocena:
Lipiec 27, 2016
Pozdrawiam. Termin mam na 30-ego. Grudnia
Ocena:
Lipiec 27, 2016
ja również zaczęłam 19 tydzień. Termin mam na 27 grudnia ;) pozdrawiam.
Ocena:
Lipiec 27, 2016
My też rozpoczynamy 19 tydzień; termin 28-30 grudnia :)
Ocena:
Lipiec 26, 2016
Hej ja tez obecnie 19 tydzien a termin na 24 grudzien :)
Ocena:
Lipiec 25, 2016
Hej ja też 19 tydzień. Termin na 20 grudzień
Ocena:
Lipiec 25, 2016
Hej mamusie.Ja obecnie tez jestem w 19tc .pod koniec tygodnia mam usg 4d .mam nadzieję ze poznam płeć. To moja druga ciąża. Mam juz córkę 7 lat. Termin mam na 19.12.
Ocena:
Lipiec 22, 2016
Hej i też 19 tydzien :) termin na 21.12 ☺☺☺
Ocena:
Lipiec 21, 2016
Hej Dziewczyny ja tez mam termin na 18.12
Ocena:
Lipiec 20, 2016
Ja również 19 tydzień i druga ciąża...pierwszą mam córeczkę teraz będzie Synuś...wczoraj na usg sie dowiedzieliśmy... termin mam na 18.12...Pozdrawiam wszystkie mamusie...
Ocena:
Lipiec 19, 2016
Witam.
Ja również 19 tydzień. Termin porodu na 18.12, będziemy mieć drugiego synka :) Ruchy czuję od 17 tygodnia ciąży. Za 3 tygodnie mam usg połówkowe, pierwszy raz, bo w I ciązy nie robiłam tego badania. Trochę się stresuje, żeby wszystko było ok.
Ocena:
Lipiec 15, 2016
Witam, ja również jestem w 19tc. Jest to moja 2 ciąża po 11 latach i drugi również synuś. Ruchy czuje juz od 12tc ale lekarz nie chciał wierzyć.
Ocena:
Lipiec 15, 2016
Hej kobietki ja tez 19 tydzień ciąży ;) nasza nastepna córka ;* ,* daje juz znac a znac szczegolnie na wieczór i z ranka ;) w poniedzialek wizyta zobaczymy jak sie miewa nasza Myszka ;) ,;*
Ocena:
Czerwiec 19, 2016
U nas 19 tydzień :) dziewczynki rosną coraz bardziej :) na szczęście mama czuje się niebo lepiej niż na początku :) ostatnie 2 tygodnie bardzo brzuszek urósł :) w końcu coś widać :)
Ocena:
Czerwiec 12, 2016
Witam my czuliśmy ruchy juz od 14 tc . Obecnie jestem w 24tc . Niedawno dowiedzieliśmy się ze juz nie długo na świat przyjdzie nasz malutki Synuś
Ocena:
Czerwiec 7, 2016
Witajcie dziewczyny. U mnie początek 19 tygodnia. Mały Antek (juz potwierdzone) rusza sie jak wariat zwłaszcza po czymś słodkim :-) To moja pierwsza ciąża wszystko jest takie nowe, dziwne i jednocześnie wspaniałe. Pozdrawiam wszystkie przyszłe mamusie
Ocena:
Czerwiec 5, 2016
Witam jestem w 19 tygodniu ciąży jak narazie jest wszystko wporządku jest to moja pierwsza ciąża bardzo się ciesz bo już poznałam płeć jeszcze troszkę i na świat przyjdzie mój kochany Synuś:-**
Ocena:
Czerwiec 4, 2016
Witam. Jestem w 19 tygodniu ciąży. Jak narazie odpukać wszystko jest w porządku. Jest to moja druga ciąża po prawie 18 latach. Bardzo się cieszymy z mężem na drugie dziecko.
Ocena:
Maj 31, 2016
Serdecznie pozdrawiam wszystkie przyszłe mamy i życzę dobrego przebiegu ciąży i wiele radości w tym wspaniałym czasie!
U mnie 19 tydzień. Płci jeszcze nie znamy, bo maluch ciągle się obraca :) Może już za tydzień poznamy płeć dziecka. Nie czuję jeszcze ruchów malucha. Czekam z niecierpliwością ;-)
Ocena:
Maj 30, 2016
Ja również 19 tydzień, czuję ruchy dzidziusia. Za tydzień już może będę wiedziała czy chłopczyk, czy dziewczynka. :)
Ocena:
Maj 27, 2016
Witajcie mamy. U mnie 19 tydzień i będzie synek :) od tygodnia czuje ruchy dziecka; coś pięknego. Pozdrawiam
Ocena:
Maj 20, 2016
Witam mamusie. Także mam 19 tydzień i nie wiem, czy to będzie kolejny trzeci już synek, czy mała księżniczka:)
Ocena:
Maj 10, 2016
Witaj no u nas także nie caly czas ustawia sie tak ze nie można zobaczyć niestety
Ocena:
Maj 10, 2016
Witajcie ja również 19 tydzień. Nie wiem kto mieszka w brzuchu bo nie chce pokazać.
Ocena:
Maj 8, 2016
Witaj kejt milo byłoby porozmawiać my takżew 19 tygodniu i pierwsza ciaza . Ruchy poczułam juz od 14 tc . Lecz nie znamy jeszcze płci bo to mala wiercipięta i lekarz za każdym razem nie moze potwierdzić płci maluszka . Jestesmy bardzo szczęśliwi bo dlugo sie z narzeczonym staraliśmy i po kilkunastu krokach sie udało . Brzuszek nam nie rośnie az tak duży co jestem w szoku , wogole pierwsza ciaza i nic mi nie jest . Moj emeil to alicjakaczmarek@onet.com.pl
Ocena:
Kwiecień 26, 2016
Witam :) u mnie również 19 tydz , pierwsza ciąża. Potwierdzone przez 2 lekarzy - synek :) kopie od 2 tyg..
Gdyby ktoś miał ochote "popisać " na priv to zostawcie maila :) ja na pewno chetnie sie odezwe ! Pozdrawiam
Ocena:
Kwiecień 14, 2016
Witam serdecznie .Jestem w 18 tygodniu i czuję ruchy mojej córeczki :)
Ocena:
Marzec 4, 2016
Ja rowniex jestem w 19 tyg. Czuje ruchy maluszka,jeszcze nie znam plci.
Ocena:
Luty 25, 2016
Witam też dla nas to pierwszy Maluch i 19 tydzień. Czuję ruchy już coraz wyraźniej. Szczególnie mój nocny marek uaktywnia się wieczorem, rozpychając się ile się da ;-) Nie znam jeszcze płci bo za każdym razem się odwraca. Pozdrawiam wszystkie Mamy :-)
Ocena:
Luty 23, 2016
Witam jestem w pierwszej ciazy w 19 tyg i już od 2 tyg czuję ruchy maluszka, ale za to nie znam płci
Ocena:
Luty 20, 2016
Witam. Ja tez jestem w 19 tyg ciąży i nie czuje jeszcze ruchów,to moja druga ciąża....
Ocena:
Luty 17, 2016
Witajcie przyszłe Mamusie. Ja również czuje od tyg mojego syneczka. za tydzien drugie USG.
Ocena:
Luty 17, 2016
Witajcie przyszłe mamusie :) Również jestem w 19 tyg ciąży. To jest już moja druga ciąża. Tym razem spodziewamy się chłopczyka. Jest małym wiercipiętkiem. Jego pierwsze muśnięcia czułam już ok 4 tyg temu, teraz są już coraz mocniejsze i zaczynamy powoli rozróżniać jego rytm dnia. Trzymajcie się cieplutko :)
Ocena:
Styczeń 15, 2016
JA od ok tygodnia czuję ruchy dziecka (jestem w 19 tyg., płci jeszcze nie znamy:)Także od ok tygodnia,może dwóch mam straszne bóle wiązadeł, szczególnie z prawej strony.Gdybym tych dolegliwości nie miała przy pierwszej ciąży, pewnie już bym jechała ze strachu do szpitala;)Ale to normalne...tylko niestety chodzę w żółwim tempie i utykam an jedną nogę..no cóż:)
Ocena:
Lipiec 3, 2015
jestem w 19 tyg i 5 dni ..wczoraj byłam u lekarza i znam płec...bedzie chłopczyk ..ale kopie niesamowicie...to bedzie kibic.. to jest moje 4 dzieciatko..mam juz 2 dziewczynki i chlopca,,
Ocena:
Maj 13, 2015
[quote name="mama maria"]witam jestem w 19 tygodniu ciązy i jeszcze nie czuje mojego maleństwa[/quote]<br />Ja jutro zaczynam 19 tydzień i mam wizytę u lekarza. Nie czuje jeszcze ruchów i brzuszka też jakby nie było. Czekam z niecierpliwością:)))
Ocena:
Maj 11, 2015
witam jestem w 19 tygodniu ciązy i jeszcze nie czuje mojego maleństwa
Ocena:
Listopad 23, 2013
Ja również czuję ruchy szkraba. Na badaniu USG ciężko było określić płeć Szkraba bo to jakiś dynamit pełen energii;-) To już druga moja ciąża. Pozdrawiam wszystkie mamy :-)
Ocena:
Listopad 6, 2013
Ja czuje ruchy córeczki od dwóch tygodni:) .