A6 Weidera - płaski brzuch po 42 dniach

Chyba każda z nas chce czuć się dobrze we własnym ciele, pięknie wyglądać i widzieć zachwyt w oczach swojego ukochanego. Większość z nas boryka się niestety z problemem niezbyt płaskiego brzuszka. Może przeszkadza Ci jakaś fałdka albo pojawiła się jakaś oponka? A może jesteś szczęśliwą mamą, ale Twój brzuch po ciąży niestety nie wrócił do wcześniejszego wyglądu? Zdrowe odżywianie to tylko połowa sukcesu, drugą połowę stanowią ćwiczenia. Jeśli marzysz o pięknym, wyrzeźbionym brzuszku, którym będziesz mogła pochwalić się na basenie bądź nad morzem, zdecydowanie powinnaś zapoznać się z programem Aerobiczna „6” Weidera.

 

plaski-brzuch-cwiczenia550

 

Czym jest A6 Weidera?

Jak nazwa wskazuje, jest to zestaw 6 następujących po sobie ćwiczeń, które mają na celu wzmocnić mięśnie brzucha oraz wykształcić ich rzeźbę. A6 Weidera, to naprawdę profesjonalnie opracowany trening,  dzięki któremu  będziecie mogły cieszyć się pięknym i płaskim brzuchem już po 42 bądź 47 dniach. Wszystko zależy od wariantu programu, który wybierzecie. Trening, który trwa 6 tygodni, czyli 47 dni, nie przewiduje żadnego dnia przerwy w wykonywanych przez Was ćwiczeniach. Nie ma żadnego dnia odpoczynku, dlatego bardzo ważna jest konsekwencja i upór w dążeniu do celu. 

 

Z kolei drugi rodzaj treningu, który twa 7 tygodni czyli 47 dni, obejmuje jeden dzień przerwy ostatniego dnia ćwiczeń. W obydwu przypadkach osiągnięcie takie same rezultaty wiec wybór należy do Was.

 

Jak wyglądają ćwiczenia?

Poniżej znajduje się  dokładny opis 6 następujących po sobie ćwiczeń.  Trzymamy mocno kciuki! 


6weidera

Na co należy zwrócić uwagę podczas ćwiczeń?

Z całą pewnością należy pamiętać, że ćwiczenia wykonujemy bez żadnych przerw, tak aby nie było czasu na rozluźnienie mięśni. A w momencie największego napięcia mięśni, należy zatrzymać dany ruch na około trzy sekundy. Wszystkie ćwiczenia należy wykonywać na twardym podłożu, najlepiej na podłodze, absolutnie nie na kanapie. Możecie położyć sobie matę do ćwiczeń, jednak jeśli jej nie macie, nie przejmujcie się, duży ręcznik w zupełności wystarczy. Każdy z powyższych szczegółów jest naprawdę bardzo istotny i ma duży wpływ na efekt końcowy.

Pamiętajcie także, że duże znaczenie ma również sposób odżywiania. Dlatego zrezygnujcie z tłustych, ciężkich potraw, na rzecz zdrowych, świeżych warzyw podanych ze  smacznie przyrządzonym mięsem w parowarze.

 

Czy trening Weidera ma jakieś wady?

Jedyną wadą A6 Weidera jest niestety monotonia. Każdego dnia wykonuje się te same ćwiczenia, co bez wątpienia po upływie tygodnia, czy dwóch, może być lekko irytujące. Jednak drogie kobiety, nie zniechęcajcie się! 42 dni naprawdę szybko miną, a jeśli ćwiczenia będziecie wykonywały dokładnie i według wszystkich wskazówek, to już po 6 tygodniach Wasz brzuszek będzie płaski i wyrzeźbiony. Chyba warto przetrwać i zacisnąć zęby dla takiego efektu? Kibicujemy każdej z Was i bardzo mocno trzymamy kciuki! Niech koleżanki Wam zazdroszczą a mężczyźni niech oszaleją z zachwytu!


Zdjęcie: Fotolia.pl

Komentarze
Dodaj komentarz
Ocena:
Sierpień 21, 2017
Marzę o płaskim brzuchu ale ze względu na problemy z kręgosłupem taki zestaw jest nie dla mnie niestety
Ocena:
Maj 26, 2017
Super trening, choć gdy się dochodzi do końcowych etapów dość nudny. 40 min ćwiczenia! Ja sobie oglądam telewizję w międzyczasie, może nie do końca zdrowo ale czas ucieka ;)