A6 Weidera - płaski brzuch po 42 dniach

Nie możesz już patrzeć na swój wystający brzuch? Każda fałdka Ci przeszkadza, chcesz aby był płaski i jędrny? Jest na to sposób. Płaski brzuch możesz mieć po 42. dniach stosowania ćwiczeń "a6w" czyli Aerobicznej szóstki Weidera.

 

plaski-brzuch-cwiczenia550

 

Aerobiczna 6 weidera - idealne ćwiczenia na brzuch

A6w to zestaw prostych ćwiczeń na brzuch służący do poprawienia samej rzeźby brzucha, jak i wzmocnienia okolicznych mięśni. Jak nazwa wskazuje, w skład zestawu wchodzi sześć ćwiczeń fitness. Ćwiczenia pomagają spalić zalegającą tkankę tłuszczową, nie obciążając jednocześnie kręgosłupa. Co więcej są uniwersalne. Nadają się zarówno dla osób, którym zależy na wyrzeźbieniu płaskiego brzucha, jak i dla tych, którzy chcą pozbyć się „oponki”, czy zbędnych kilogramów.


Jak ćwiczyć płaski brzuch?

Zdarza się, że po ciąży zostaje nam za dużo tego i owo, a brzuch jest zmorą prawie każdej mamy. Ćwiczenia wykonujemy w seriach według poniższego schematu. Na początku zaczynamy od mniejszej liczby powtórzeń i mniejszej liczby serii. Stopniowo zwiększamy ich ilość. Najważniejszym momentem każdego ćwiczenia jest zatrzymanie ruchu w momencie maksymalnego napięcia mięśni na 3 sekundy. Aby ćwiczenia były przyjemniejsze przy ich wykonywaniu, włączmy stymulującą muzykę.

Dbamy o to aby pracować samym brzuchem. Nie ciągniemy mięśniami szyi, pleców itd. Odcinek lędźwiowy staramy się utrzymywać w naturalnej pozycji. Nie przyciskamy go nadmiernie do podłogi, ani nie wyginamy w łuk w kierunku sufitu. Jeśli podczas ćwiczeń poczujemy ból w szyi lub dolnym odcinku kręgosłupa, przerywamy ćwiczenia.


Efekty a6w

Powiem szczerze, nie jest łatwo wykonywać ćwiczenia Weidera. Mięśnie brzucha bolą, uda też. Szczególnie przez pierwsze dwa tygodnie. Zaczęłam robić 'a6w' i wytrwałam do końca. Miałam już chwile słabości i chciałam przerwać ale za każdym razem jak spoglądałam na mój zmieniający się brzuch dalej stawałam do walki. Pierwsze efekty u mnie były widoczne szybko, już po 11 dniu. Jeżeli rzetelnie będziemy wykonywać ćwiczenia na brzuch, efekt będzie zaskakujący.


Ćwiczenia te nie wpływają negatywnie na kręgosłup tak jak zwykłe brzuszki. Oczywiście przy stosowaniu ćwiczeń musimy zadbać też o dietę. Bo nawet jeśli będziemy ćwiczenia wykonywać sumiennie, a będziemy napychać się frytkami czy słodyczami to nie łudźmy się, że nasz brzuch nabierze pięknych kształtów.

Marzycie o płaskim brzuchu i powrocie do formy sprzed ciąży - a więc do roboty!


6weidera

Po zakończeniu 'a6w', aby utrzymać efekt warto robić ćwicznia wzmacniające mięśnie brzucha. Polecam, bo warto.


Zdjęcie: Fotolia by © Sergey Kaliganov

Komentarze
Dodaj komentarz
Aktualnie brak komentarzy dla wpisu