Ruszyła kolejna edycja akcji charytatywnej „Razem możemy więcej”. Zainaugurował ją pokaz kolekcji koszulek ENDO podczas tegorocznego Warsaw Fashion Street. Znana marka ubranek dziecięcych wraz z Fundacją Spełnionych Marzeń organizuje tę akcję już od 10 lat.
Pokazy kolekcji ENDO z udziałem podopiecznych Fundacji Spełnionych Marzeń wpisały się już na stałe w harmonogram imprezy Warsaw Fashion Street. Tym razem zamiast prezentacji regularnej kolekcji jesień/zima 2018, ENDO zaprezentowało najnowszą kolekcję koszulek z hasłem „Razem możemy więcej” – inaugurując w ten sposób akcję charytatywną, która w pełni ruszy od września. Co roku do pokazu ENDO dla Fundacji chętnie przyłączają się gwiazdy. W tym roku w pokazie wzięli udział: Magdalena Różczka, Agnieszka Włodarczyk, Szymon Majewski, Andżelika Piechowiak, Joanna Racewicz, Mateusz Damięcki, Daria Widawska, Conrado Moreno, Adi Kowalski, Tomasz Ciachorowski, Gabi Drzewiecka oraz Miss Polonia 2016 – Izabella Krzan. Natomiast Majka Jeżowska wystąpiła ze specjalnym koncertem dla dzieci.
– Jestem tu praktycznie co roku, bo pomaganie tym dzieciom sprawia mi ogromną radość – powiedział o projekcie, w którym uczestniczy od samego początku - Szymon Majewski. Przypominamy, że w edycji, która odbyła się 5 lat temu Szymon Majewski zaprojektował całą serię koszulek dla ENDO i Fundacji Spełnionych Marzeń.
– Z przyjemnością dołączam do tej akcji, bo lubię pomagać innym, a tu potrzebują nas małe dzieci – zauważyła Magdalena Różczka. – Najbardziej cieszy mnie zarażanie innych osób chęcią do pomagania, bo przecież razem możemy więcej!
Warto podkreślić, że Magdalena Różczka jest pomysłodawczynią hasła „Razem możemy więcej”. Tegoroczne grafiki przygotowała Aga Zawada-Cwalina. Koszulki z nową grafiką będzie można kupić już od sierpnia wraz z pojawieniem się nowej kolekcji jesień/zima 2017 w sklepie internetowym www.endo.pl. Całkowity zysk z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na dofinansowanie turnusów rehabilitacyjnych dla podopiecznych Fundacji Spełnionych Marzeń.
– Mamy nadzieję pobić zeszłoroczny rekord – 100 tys. zł, aby jak najwięcej poważnie chorych dzieci mogło wyjechać na turnusy rehabilitacyjne, organizowane przez Fundację – podkreśliła Aneta Kołaszewska, Dyrektor Artystyczna ENDO, która wraz z Magdaleną Różczką zainicjowała akcję. – To naprawdę dla nich ważne, dlatego gorąco zachęcam do kupowania koszulek dla całej rodziny. Przygotowaliśmy pełną kolekcję – od niemowlęcych body, poprzez t-shirty dla dziewczynek i chłopców, po koszulki dla kobiet i mężczyzn w różnych rozmiarach.
Podczas pokazu mody Aneta Kołaszewska w imieniu ENDO przekazała Fundacji Spełnionych Marzeń czek o wartości 20 tys. zł. Prócz turnusów rehabilitacyjnych, zebrane pieniądze zostaną także przeznaczone na organizację zajęć z arteterapii na oddziałach onkologicznych.
Pierwszego dnia Warsaw Fashion Street Endo wraz z Fundacją Spełnionych Marzeń przygotowały dla najmłodszych kreatywną strefę „Arts Studio Marzeń”. Dzieci mogły brać udział w warsztatach plastycznych, ceramicznych i tworzyć biżuterię pod okiem artystów z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Jedną z atrakcji była również możliwość naprasowania na koszulkę wcześniej pokolorowanego obrazka. Dobrej zabawy nie było końca w Endowej Fotobudce, a dziecięce marzenia znalazły się na niezwykłym Drzewku Marzeń.
Więcej o akcji: www.endo.pl.
ENDO to wyznaczająca trendy firma z odzieżą dla dzieci, która jako pierwsza i przez długi czas jedyna w Polsce zaczęła ozdabiać swoje produkty napisami w języku polskim. Marka ta wykorzystuje gry słowne i rymowane wierszyki, które wraz z oryginalnymi grafikami tworzą niepowtarzalną stylistykę ubrań. ENDO współpracuje z takimi polskimi artystami, jak Monika Hanulak, Agata Dudek, Jan Młodożeniec czy Elżbieta Wasiuczyńska.
Fot. Lidia Skuza